Ska väl också försöka skriva något..

Har äntligen kommit på något som jag kan försöka skriva :)
Igår hade jag min sista dag på min två veckor långa praoperiod på Fors. Det har varit väldigt kul och lärorikt (och väldigt slitigt såklart). Sista dagen gick allt det jobbiga med mockningen och fodringen snabbt och klockan två fick jag följa med på en uteritt på Vaka. Brittis var ledare på Naggur och eftersom det bara var nybörjare så blev det  mest skritt och bara lite tölt. Men det var väldigt mysigt ändå med en lång skrittur på två timmar ute i skogen. Och Vaka gick jättefint :) När vi kom hem och hade fixat färdigt allt blev det även lite fika med kladdkaka innan vi alla åkte hem för dagen.

Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0